Za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke za shranjevanje informacij na vaš racunalnik. Nekateri od teh piškotkov se uprabljajo za analizo obiskovalcev, nekateri pa so lahko potrebni za pravilno delovanje spletne strani. V vašem brskalniku lahko nastavite vrste piškotkov, ki jih želite prejemati.

ELEKTRINA ST

Elektrina Spletne Tehnologije

Kako izbrati spletno trgovino

Kako izbrati spletno trgovino ali "Katera spletna trgovina trgovina je zame najboljša?"

Vsakdo, ki se je odločil za postavitev svoje prve spletne trgovine, lahko hitro ugotovi da obstaja na tem tržišču kar nekaj ponudnikov. Na preprosto in najbolj logično vprašanje "Katera spletna trgovina trgovina je zame najboljša?" pa bo od nepristranskega svetovalca dobil kopico dodatnih vprašanj, od nekaterih preprostih do precej tehnično zapletenih na katera bo lahko odgovoril le, če je tehnično bolje podkovan.



Nekaj osnovnih vprašanj:

1. Kakšne načine dostave potrebujete?

Način dostave, ki ga bo potreboval je odvisen od vrste produkov, ki jih prodajate. V primeru prodaje opredmetenih produktov je to seveda pošiljanje po pošti. V primeru prodaje in dostave programske opreme ali kakršnihkoli produktov v obliki računalniških datotek (fotografije, video...) direktno preko spleta, pa je nujno da spletna trgovina to omogoča. Nekatere spletne trgovine imajo to funkcijo že vgrajeno v osnovi, nekatere nudijo za to module za doplačilo, nakatere dostave preko spleta sploh ne podpirajo.

 

2. Ali spletna trgovina omogoča kupcu enostavno in sistematično izbiro načina plačila?

Rešitve, ki zahtevajo od kupca več informacij od tistih, ki so nujno potrebne za nakup, odvrnejo od nakupa veliko število potencialnih kupcev. Spletna trgovina mora omogočati enostaven nakup tudi kupcem, ki se v vaši trgovini ne želijo registrirati. Postopek obvezne registracije z vpisom raznih osebnih podatkov in izbiranjem uprabniškega imena in gesla ter potrjevanje registracije pred nakupom odvrne marsikaterega kupca.

 

3. Ali spletna trgovina omogoča različne načine plačila?

Moderna spletna trgovina mora omogočati plačila s kreditnimi karticami, plačila po povzetju, plačila po predračunu in predvsem zelo uveljavljene in varne načine plačila kot je sistem PayPal, ki omogoča tudi plačilo s kreditnimi karticami kot so VISA, MasterCard in druge.

 

4. Ali spletna trgovina omogoča upravljanje z zalogami?

Zelo pomembno je, da kupec dobi informacijo o tem ali je artikel na zalogi in kolikšen je predviden čas dobave artikla. Zato mora trgovina upravitelju trgovine omogočati pregled nad zalogami in enostavno upravljanje le-teh.

 

5. Ali spletna trgovina omogoča zbiranje komentarjev kupcev in obveščanje kupcev o novostih?

Komunikacija s kupci je vedno odličen način za usmerjanje kupcev in ugotavljanje njihovih želja in potreb. Zato mora spletna trgovina podpirati obveščanje kupcev, seveda tistih, ki to želijo, o novostih s pošiljanjem novic po elektronski pošti in preko družabnih omrežij kot je npr. Facebook itd. Prav tako je pomembno, da lahko kupec komentira produkte in jih priporoči svojim prijateljem. Kupcu prijazne so tudi možnosti kot so seznami daril, seznami želja in možnost, da kupec sam predlaga ceno, po kateri bi bil pripravljen določen produkt kupiti.

 


In nekaj tehnično zahtevnejših vprašanj:

1. Ali je spletna trgovina zasnovana fleksibilno z možnostjo enostavne nadgradnje z dodajanjem modulov oziroma z možnostjo prehoda na zmogljivejšo verzijo, če se naše potrebe bistveno povečajo. Sem spada seveda tudi možnost avtomatskega uvoza in izvoza artiklov.

2. Ali spletna trgovina omogoča uporabo varne povezave SSL (Secure Sockets Layer). Uporaba SSL sicer ni nujna, je pa za spletno tgovino zelo priporočljiva zaradi bistvenega zmanjšanja možnosti "vdora" v internetno povezavo.

3. Ali je spletna trgovina zasnovana na način, ki omogoča prilagoditve izgleda uporabniškega vmesnika, torej izgleda trgovine, kot jo vidi kupec, ko se sprehaja po vaši trgovini.

4. Ali spletna trgovina podpira plačevanje z različnimi denarnimi valutami. Ali omogoča uporabo različnih stopenj davka na dodano vrednost DDV.

5. Podpora večjezičnosti postaja na globalnem tržišču, ko želimo svoje produkte ponuditi čimvečjemu krogu ljudi, zelo pomembna. Ob tem je nujno, da je mogoče razširitev spletne trgovine za podporo novemu jeziku izvesti hitro in enostavno.

6. Ali spletna trgovina omogoča optimizacijo trgovine za čimboljšo vidnost na svetovnem spletu (SEO - Search engine optimization) na vseh nivojih.

7. Kako kvalitetna in kako dostopna je uporabniška dokumentacija spletne trgovine? Kakšen je nivo podpore uporabniku (kvaliteta, odzivni čas, lokalna podpora...)? Kako dejaven in bogat je uporabniški forum?

8. Ali spletna trgovina podpira avtomatsko upravljanje naročil (npr. avtomatsko pošiljanje e-mail sporočila s potrditvijo naročila skupaj s številko za sledenje naročilu)?

9. Ali spletna trgovina omogoča avtomatski obračun popustov za določene skupine kupcev (npr. zvesti kupci, kupci z večjim prometom...)?

10. Ali je v spletno trgovino vgrajena priprava raznih poročil? Podrobno preverite katere vrste poročil so na razpolago. Ker v vaši trgovini ni prodajalcev, ki bi opazovali nakupovalne navade vaših kupcev, so statistično obdelana poročila vaš dragoceni vir podatkov s pomočjo katerih lahko sprejemate odločitve v zvezi z vašo ponudbo v trgovini in preverjate učinkovitost vaše trgovine. Nekatere spletne trgovine zagotavljajo le osnovno analizo prijav na server, kot je npr. število zadetkov. To je povsem neprimerno. Pred izbiro spletne trgovine se prepričajte da vam le-ta omogoča natančna poročila, npr. analizo zgodovine prodaje in informacijo o najpogostejši poti, ki jo stranke uporabljajo ob brskanju po trgovini.

11. Ali se naj se administracija trgovine izvaja off-line ali on-line? Izogibajte se rešitev v katerih se administracija trgovine izvaja offline in se po šele po zaključku dela vsa baza podatkov oziroma njene spremembe naloži na server. Upravljanje s trgovino offline največkrat tudi pomeni, da smo pri tem vezani na točno določen računalnik namenjen administriranju.

 


Na tem tržišču je trenutno nekaj deset izdelovalcev s svojimi programskimi rešitvami za spletno trgovino in OXID eShop sodi med najkvalitetnejše in najzmogljivejše tudi zaradi tega, ker nam omogoča odgovoriti na vsa zgoraj navedena vprašanja in pogoje pozitivno.


 

 

 

 

 

Preizkusite DEMO trgovino:
 

Uporabniški vmesnik

Demo Trgovina

 

Administrativni vmesnik